Košík

0,00 EUR (0 Diely)

Váš nákupný košík je prázdny

Hľadanie

Auto

Kategórie

  • Obľúbené
  • História

UNI TEC0250#

Interný kód: TEC0250
UNI

Cena:

26,90 EUR

Skladom

Množstvo v košíku:

Poznámka

PRO TEC Ad-RESCUE aditívum do AdBlue 250ml, Ad Blue

Detailný popis

PRO TEC Ad-RESCUE aditívum do AdBlue 250ml AD RESCUE predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť katalyzátor.AD RESCUE tiež udržuje čistý vstrekovač ADBLUE. AD RESCUE je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadny toxické zvyšky. AD RESCUE mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia. Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Rovnaké zákonné požiadavky možno nájsť aj v ďalších krajinách sveta. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premiňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť ke jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvyšénie spotreby paliva.

Tu zobrazené údaje, najmä celá databáza, nesmú byt kopírované. Zdržte sa, dáta alebo celú databázu kopírovat, distribuovat a/alebo vykonávat tieto cinnosti tretími stranami bez predchádzajúceho súhlasu TecAlliance. V opacnom prípade sa jedná o porušenie autorských práv a takáto cinnost bude trestne stíhaná.

Developed by QUANTUM - AutoMARKET

Čakajte prosím ...

Nahrávam dáta ...

Cached: 4/25/2024 10:32:23 AM

Cache Size: 34 kb